Pozycjonowanie stron Gdańsk to usługa, która składa się z szeregu działań marketingowych, co w efekcie skutkuje podwyższeniem pozycji witryny w wynikach wyszukiwania Google na wskazane frazy kluczowe (słowa, które internauta wpisuje w wyszukiwarkę). Zdobycie najwyższych pozycji na frazy związane z działalnością firmy prowadzi natomiast do zwiększenia ilości odwiedzin strony przez potencjalnych Klientów, co ma bezpośrednie przełożenie na zwiększenie przychodów firmy bądź sklepu internetowego. W skrócie – pozycjonowanie stron to szansa, aby strona stała się popularna i przyniosła jej właścicielowi konkretne korzyści finansowe.
Samo pozycjonowanie stron to ekstremalnie ogólne pojęcie, które skupia wokół siebie szereg czynności podejmowanych w ramach pracy nad promowaną witryną. Termin ten można podzielić na pozycjonowanie ogólne (dotyczące fraz ogólnych, nie związanych z geolokalizacją), pozycjonowanie lokalne (promowanie stron na frazy związane z lokalizacją, na przykład nazwą miasta/dzielnicy połączoną z nazwą usługi lub produktu) czy też zagraniczne (działania promujące strony w zagranicznych odmianach wyszukiwarki Google i na zagraniczne frazy).
Pozycjonowanie stron Gdańsk to przykład usługi promowania witryn przedsiębiorców lokalnych, zazwyczaj należących do właścicieli firm czy sklepów oferujących swoje usługi/produkty dla Klientów z określonego regionu, w tym przypadku z Gdańska.
Jak wspomniano wcześniej, pozycjonowanie stron Gdańsk to szereg czynności promujących stronę w wyszukiwarce Google. Aby Państwa portal był jak najwyżej w wynikach wyszukiwania na frazy lokalne, konieczna jest dogłębna analiza strategii SEO a także samej strony. Taką analizą jest audyt SEO – raport, który punkt po punkcie pozwala sprawdzić czynniki off-site i on-site mające namacalny wpływ na pozycje witryny w Google, a także na łatwość dalszego pozycjonowania strony. Audyt to także dokładny research fraz, analiza konkurencji i przygotowanie całego planu działania związanego z optymalizacją strony i jej dalszej promocji w Google.
Audyt w połączeniu z optymalizacją (czyli wdrożeniem wszystkich sugerowanych w audycie zmian) pozwala nie tylko przygotować stronę na dalsze prace związane z pozycjonowaniem, ale także jest gwarancją udanej kampanii SEO. Co więcej, strona staje się przyjaźniejsza dla internautów (user friendly) i robotów wyszukiwarki Google, co pozwala na znacznie szybsze uzyskanie pozycji TOP, ograniczając przy tym budżet na działania związane z linkbuildingiem (zdobywaniem linków pozycjonujących).
Oferuję Państwu skuteczne działania SEO związane z promocją stron na frazy lokalne. Bazuję na wieloletnim doświadczeniu, aktualnych zmianach algorytmu Google a także na dokładności i skrupulatności – każda kampania SEO strony lokalnej to dla mnie osobny projekt, który wymaga indywidualnego podejścia. Pozycjonuję strony na frazy lokalne, związane z geolokalizacją oraz ogólne.
Sprawdź ofertę na inne miasta:
Zapytaj bezpłatnie i poproś o wycenę. Odpowiem na każde, nawet najtrudniejsze pytanie. Pamiętaj, że warto pytać bo to nic nie kosztuje.