Taki przypadekd roku zaliczam z miesiąca na miesiąc spadki, nie są to jakieś gwałtowne, ale widać dużą różnice między styczniem 2018, a styczniem 2019. 900 wejść z organicznych, w tym roku 350. Każdy sklep ma unikatowe IP, każdy to sklep na prestashop. Próbuje to jakoś powiązać, ale nie widzę powiązania. Oferta nie zostałą zmieniana, przestoju nie ma jeśli chodzi o działanie, bo mamy podpięty monitoring, szybkość strony w miarę okej. Wiem, że to trochę wróżenie z fusuów, ale jaka może być tego przyczyna? Jedyne powiązanie jakie udało mi się wymyślić jest fakt, że oferta nie jest rozwijana i początkowo frazy weszły na fajny poziom i nie były aktualizowane przez co zaczynały spadać.
1 odpowiedzi
Zweryfikuj treści, content, bloga. Nie napisałeś jaka branża wiec trudno coś strzelać. Tresci powinny byc rozwijane – jakkolwiek. Zoptymalizowane teksty powinny wyciagnać serwis. Moze też byc tak, że pozycjonowałeś tylko katalogami lub tylko anchorami.
Za duzo zmiennych – brak URLa to wrozenie z fusow.
Za duzo zmiennych – brak URLa to wrozenie z fusow.
Please login or Register to submit your answer