Gdzieś czytałem, że kary takie najłatwiej dostać na money keywords a na długi ogon nic się nie dostaje. Czy to prawda?
Jeśli dotyka tego Fantom – to dotyczy pojedynczych podstron. Diagnoza jest dośc trudna w takim przypadku i stąd warto albo obserwowac GSC albo mieć monitoring słów.
NIe ma znaczenia na co jest kara. Czy to będzie krótki czy długi ogon czy money keywords.
Najbardziej ucierpiała fraza o największej konkurencji i która była najbliżej poczatku w title.
Tytuł wyglądał tak: „nazwa usługi miasto1, miasto2, miasto3”.
Dodatkowo w h1 był powtórzony.
W stopce dodatkowo były h3 z „nazwa usługi miasto1” itd.
W związku z tym, że to jest WordPress i strona one-page zaindeksowane były również wpisy (nie wiem dlaczego bo nie linkowałem do nich wewnętrznie ze strony głównej) należące do poszczególnych kategorii będących sekcjami na stronie głównej, zawierały one również tą stopkę z h3.
Po spadku zauważyłem, że te wpisy są wyżej w wynikach wyszukiwania na ww. frazy od strony głównej.
Czy to może mieć wpływ na ten spadek i czy mam szanse na odzyskanie pozycji, ewentualnie ile będzie trwało odzyskiwanie pozycji jak poprawie optymalizację?
Poniżej wykres spadku 1 w marcu i 2 (>100) w kwietniu. Wykresy dotyczą frazy najbardziej konkurencyjnej. Zarówno dla desktop jak i mobilnych urządzeń.
https://pasteboard.co/HfXES9o.jpg
https://pasteboard.co/HfXFcGy.jpg
Czy warto czekać jeszcze aż puści filtr?
Czy to że jeszcze bardziej spadło to zły znak?
Filtra za to nei zobaczysz bo to Pandożerca z automatu wchodzi. Na logikę – jak zrobisz 10 słów na 3000, a 10 tych samych na 6000 to te drugie może rankować gorzej. Posługuję się jezykiem polskim i logiką
Mówię – na wskaźnik w Yoast nigdy nie patrzę bo to chory wskaźnik dla Mnie
Please login or Register to submit your answer