Jeżeli opis został zmieniony kilka dni temu to Google zareaguje na niego w ciągu kilku … tygodni. Ale nie dni. Poza tym opis w tej chwili nie zawiera żadnych słów kluczowych więc nie widzę nawet możliwości aby zaczał rankować na jakiekolwiek słowa kluczowe skoro ich nie ma w treści.
Słowa kluczowe proszę umieścić 2-3 wystąpienia na każde 1000zzs – w różnej formie, odmianie itd. Słowa kluczowe muszą występować w treści opisu.
pzdr
Paweł
Stary opis wyglądał tak http://eci.com.pl/old.html
natomiast nowy, wygląda tak:
http://eci.com.pl/old2.png
i zawiera zarówno „wózek transportowy” jak i wózki transportowe”
Starsza wersja (pierwszy link ) w ostatnim czasie spowodowała spadek z 60 na 74 pozycję…
Opis, który jest obecnie nadaje się na strone „o nas” lub „o firmie” – niema nic wspólnego pod kątem SEO z przedmiotową kategorią. Stary opis, owszem, był spamerski – ale wystarczyło go odchudzić i wyprostować. A tak to zrobiono rewolucję, której efektem będzie brak efektu.
Jest dużo czynników, które należałoby sprawdzić:
- linki wewnętrzne
- linki zewnętrzne
- nagromadzenie anchorów
Może też być kilkudniowa czkawka w Google. Wózki są mocno konkurencyjne więc obstawiam powyższe dwie rzeczy.
Ciekawostka: w top20 nie ma praktycznie żadnego sklepu (poza aj) – są tylko duze portale typu allegro, ceneo, casto, olx. Możliwe więc, że Google posprzątało branżę i teraz będzie trzeba zacząć od nowa robił pozycjonowanie. Przebicie tych duzych graczy będzie trudne.
Posiadasz bloga, którego w zaden sposób nie wykorzystujesz do linkowania wewnętrznego:
- Jest tekst np o dostarczeniu radaru ale linków do produktów nie ma.
- Treści na blogu dla wielu artykułów nie zarankują bo są po prostu za krótkie
- Linki wewnętrzne tytułów bloga nie są klikalne
- Obrazki z bloga są zaindeksowane jako osobne URLe (albo nie masz skonfigurowanej poprawnie wttczki Yoast albo trzeba dograc dodatkowy plugin niwelujacy te niedogodność)
W samym serwisie zaś wiele podkategorii nie ma tekstu – tylko ofertówka lub 1-2 zdania. trzeba zadbać o cały serwis a nie tylko o wybiórcze kategorie.
Jeden artykuł miał 3 linki, do strony głównej jeden i dwa do wózków pod anchorami:
ECI (główna)
wózki platformowe
wózki transportowe
1 publikacja z adresem url
oraz
1 w formie anchora „ECI” prowadzącego do wózków
80% artykułów w serwisach mocno tematycznych, 20 w mniej.
Zastanawiam się, czy to nie czasem filtr od google, za tak dużą ilość anchorów ?
Zaczekam jeszcze tydzień, w przeciwnym razie albo spróbuję w publikacjach zmienić te anchory na URL lub (w przypadku braku odpowiedzi ze strony administratorów w/w serwisów) zastosuję disavow na te publikacje.
Sądzę że to one są przyczyną.
Z góry dziękuję za Pańskie przemyślenia. I Pozdrawiam.
Please login or Register to submit your answer