Cennik pozycjonowania stron www

Cennik pozycjonowania stron www i sklepów internetowych

Na cenę pozycjonowania strony www składają się następujące elementy:

  • copywriting czyli treści dostarczane na serwis w postaci artykułów blogowych, opisów usług czy kategorii, opisy produktów itd
  • linkbuilding w różnorodnej formie. Jest to proces polegający na pozyskiwaniu odnośników do pozycjonowanej witryny
  • audyt SEO oraz nakreślenie strategii bez których trudno o rozpoczęcie prac
  • liczba godzin poświecona na analizy, rekomendacje, analizę konkurencji, konsultacje
  • raportowanie prac
  • obsługa w różnej formie

Dokładny koszt pozycjonowania strony jest przygotowywany bezpłatnie dlatego jeśli chcesz dowiedzieć się więcej wypełnij formularz kontaktowy.

Cennik pozycjonowania uzależniony jest także od historii serwisu (o ile był już wcześniej pozycjonowany) słów kluczowych do pozycjonowania oraz konkurencji.

    Wypełnij i wyślij formularz. Nasz zespół sprzedaży skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.




    Ile kosztuje pozycjonowanie stron – 2023

    Powyżej napisałem, że cennik pozycjonowania stron internetowych jest uzależniony od bardzo wielu czynników. Muszę przeprowadzić kilka analiz, które zajmuję 2-3 dni, aby przygotować konkretną wycenę.

    Cennik na usługi SEO uwzględnia pozycjonowanie lokalne oraz globalne. Uwzględnia również potrzeby małych firm lokalnych jak i dużych korporacji. Cena pozycjonowania dla portali usługowych oraz sklepów internetowych różnią się między sobą strategią oraz pakietami.

    Cennik pozycjonowania stron na rok 2023 – przykłady

    UsługaCenaUwagi
    Pozycjonowanie lokalneod 1700 zł nettomałe firmy lokalne i usługowe np. pralnie
    Pozycjonowanie firm usługowychod 2500 zł nettomałe i średnie firmy
    Pozycjonowanie sklepów internetowychod 3400 zł nettomałe sklepy internetowe oraz firmy usługowe
    Cennik pozycjonowania dedykowanegood 4900 zł nettoduże firmy i sklepy
    Cennik analizy konkurencjiod 6900 zł nettowycena pozycjonowania na życzenie

    Przykładowe pakiety z cennikiem dla stron i sklepów internetowych

    Cena każdego opcji zawiera przeprowadzenie audytu, który określa jakie elementy w serwisie należy usprawnić aby pozycjonowanie przebiegało bez zakłóceń. Brak wdrożenia może doprowadzić do wydłużenia pozycjonowania a tym samym zwiększy koszt pozycjonowania.

    Pozycjonowanie stron internetowych wymaga czasu, wiedzy i doświadczenia. Do Twojej dyspozycji masz:

    • dedykowany specjalista, który czuwa nad całym procesem pozycjonowania i utrzymuje stały kontakt
    • audyt, który jest wykonywany na początku współpracy oraz powtarzany go co kilka miesięcy
    • regularnie wykonywane optymalizacje treści na stronie oraz przesyłanie rekomendacji
    • weryfikowanie i analizowanie ruch organicznego z wykorzystaniem narzędzie Google Search Console oraz Google Analytics
    • badanie widoczność strony www za pomocą narzędzi
    • analiza odnośników prowadzących do twojej strony
    • analiza fraz kluczowych
    cennik pozycjonowania ma korelację z wynikami
    koszt pozycjonowania przekłada się na wzrost ruchu organicznego

    Usługa pozycjonowania może zawierać także usługę content marketingu w postaci treści na bloga (bazę wiedzy lub poradnik). Optymalizacja strony polega m.in. na poprawieniu znaczników meta. Inwestycja w reklamę Google Ads pozwala na zbudowanie strategii opartej o synergię działań w kilku kanałach sprzedaży.

    Ile kosztuje pozycjonowanie i co wpływa na koszty?

    Na wycenę pozycjonowania serwisu ma wpływ kilka czynników. Poniżej przykładowe:

    • Historia domeny – jeżeli pozycjonowanie zaczynamy od zera czyli serwis dopiero startuje koszt pozycjonowania jest relatywnie większy na na efekty czeka się znacznie dłużej. Domeny starsze łatwiej się pozycjonuje.
    • Konkurencja – jest to bardzo ważny i krytyczny czynnik. Niejednokrotnie okazuje się, że wielkość branży oraz liczba konkurentów jest tak duża, że cena za pozycjonowania serwisu zaczyna się od kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie
    • Liczba i konkurencyjność słów kluczowych – to ile słów kluczowych chcesz pozycjonować oraz ich konkurencyjność ma duże znacznie. Pod uwagę brana jest też intencja oraz sezonowość.
    • Wielkość i typ serwisu – jeżeli serwis jest mały a konkurencja jest dużo większa staramy się omówić te kwestie i wskazać plusy i minusy strony internetowej oraz nakreślić plan jej rozwoju
    • Skala działalności – tutaj powiemy wprost – bez inwestycji w budżet nie będzie wyników w pozycjonowaniu.

    Pozycjonowanie sklepu internetowego czy strony z usługami dobrze jest wspierać za pomocą kampanii płatnych Google Ads. Strategia pozycjonowania powinna uwzględniać współpracę pomiędzy specjalistą SEO a osobą odpowiedzialną za kampanie płatne.

    Na efekty pozycjonowania wpływ ma budżet oraz w jaki sposób rozpoczynamy współpracę. Możemy zacząć od ustalenia fraz do pozycjonowania natomiast dobrze jest opracować też strategię content marketingową.

    Minimalny koszt pozycjonowania sklepu internetowego to 3400 zł netto za miesiąc działań.

    Cennik pozycjonowania za efekt

    Możliwa jest praca za efekt typu success fee w postaci bonusów (wzrost faktury o ustalony procent, success fee negocjowany co rok) za:

    • liczbę fraz w top5 wyników – min. 25%
    • przychody w ruchu organicznym – min. 50%
    • wzrost ruchu organicznego -min. 25%

    O możliwość pozycjonowania za efekt zapytaj wypełniając formularz.

    Cennik pozycjonowania stron – co otrzymuję w ramach usługi?

    W ramach usługi pozycjonowania twojej strony www otrzymujesz:

    • odnośniki wraz z informacją co do ich liczby oraz pełen raport
    • treści na bloga firmowego
    • dedykowanego specjalistę SEO
    • dostęp do raportów online wykonanych w Google Data Studio
    • monitoring słów kluczowych
    • analizę konkurencji oraz rekomendacje
    • omówienie widoczności serwisu w wyszukiwarce
    • analizę ruchu na stronie jak również rekomendacje dotyczące konwersji sprzedażowej

    Co jeszcze wpływa na koszt pozycjonowania?

    Na końcową cenę pozycjonowania stron internetowych wpływ ma również to, ile czasu potrzeba na wypracowanie wyników aby znaleźć się w top10 i top3 oraz jakie są cele w pozycjonowaniu. W zależności od typu serwisu podstawowymi celami, które sobie wyznaczamy są m.in.:

    • pozycje monitorowanych słów kluczowych
    • w przypadku sklepów internetowych są to przychody w ruchu organicznym
    • kliknięcia w telefon, wypełnione formularze, pobranie np. katalogu
    • ruch na stronie monitorowany w GSC oraz GA

    Uzgodnione cele chcemy osiągąć w ciągu roku od podpisania umowy. Krótszy czas wymaga sporych nakładów budżetowych. Jednak jeśli widzę, że cele są nierealne do osiągnięcia, informuję o tym. Optymalizacja strony oraz wprowadzenie rekomendacji z audytu SEO są niezbędne.

    Narzędzia, które są niezbędne do pracy to Google Analytics, Google Search Console oraz Google Tag Manager. W GTM muszą być oprogramowane zdarzenia typu np. kliknięcie w telefon.

    Umowa w agencji SEO na pozycjonowanie jest podpisywana na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia.

    Możemy stosować umowę za efekt ale jest to wtedy podstawa abonamentowa plus bonus za osiągnięte wyniki. Z reguły rozliczamy się w abonamencie za prowadzone działania SEO.

    Cena za pozycjonowanie strony firmowej zaczyna się od 1700 zł, natomiast dla sklepów internetowych od 3400 zł.

    Umowę na pozycjonowanie podpisuję na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia. Umowę można wypowiedzieć w dowolnym momencie.

    Zapytaj o cennik pozycjonowania strony www wypełniając poniższy formularz.

    Zainteresowany?
    Skontaktuj się ze Mną!

    Zapytaj bezpłatnie i poproś o wycenę. Odpowiem na każde, nawet najtrudniejsze pytanie. Pamiętaj, że warto pytać bo to nic nie kosztuje.