Przyjmijmy, że skala ocen, które są oparte na intencji użytkownika i użyteczności strony docelowej, podzielona jest na kilka opcji: „Istotne”, „Użyteczne”, „Trafne”, „Mało trafne” i „Off-Topic lub Nieprzydatne” (czytaj: nie na temat, beznadziejne). Ponadto, zastosujemy też w niektórych okolicznościach oznaczenie: „Śmieć’.
Taka klasyfikacja jest istotna z punktu widzenia zarówno klienta (oceni, powie czy wpis, artykuł jest dobry przyznając mu gwiazdki, pozostawi komentarz itede) jak również wyszukiwarki (jej rozbudowany algorytm oceni na ile strona odpowiada jej wytycznym i zaklasyfikuje go, czy też zaszufladkuje, na odpowiedniej pozycji).
Chcesz poczytać więcej ? A to zapraszam – dokument w języku angielskim : klik. Jak zniknie wrzucę na inne serwisy.
Zgred, fajne znalezisko, ale … TL;DR! Nie mogłeś jakiegoś streszczenia wrzucić, najważniejszych punktów? 🙂
Zgredzie takie sekrety wrzucasz, oj oj… „Proprietary and Confidential” 🙂
Fajny dokument, tylko to chyba z zeszłego roku – bo wtedy wyciekł. Najciekawsze w nim było chyba to, że jest tam dyrektywa, żeby wszystko sprawdzać w firefoxie 🙂
To świeży dokument, z 22 czerwca 2012.
Czytałem to – doskonała lektura do porannej kawy. 🙂