Kilka dni temu opublikowałem checklistę do robienia audytów SEO – na co zwrócić uwagę wraz z drobnymi komentarzami. Lista jest ogromna tak samo jak to co chcę Wam udostępnić. Uprzedzam, że na kartkę A4 się nie mieści za to na A2 rzuca się w oczy na ścianie.

Mam nadzieję, że audyt SEO Wam się spodoba a jeśli nie to i tak uważam produkt za udany. Nadmienię, że całość powstała przy współpracy z Whitepress 🙂 [byłem jednym z pierwszych klientów nowego modułu do opracowania infografik]. Link do artykułu z audytem seo https://www.zgred.pl/blog/audyty-seo-co-sprawdzic-aby-bylo-lepiej-niz-dobrze-checklista … natomiast grafiki oraz PDF znajdziecie poniżej.

Audyt SEO - checklista - jak zrobić audyt SEO samemu
audyt SEO – checklista

Linki, z których można pobrać listę do audytu seo:

Plik PDF (otwiera się ok 60 sekund zależnie od sprzętu):

Pliki PNG z tłem i bez:

Plik JPG:

Dziękuję za wszelkie uwagi. Liczę na fotki jak to prezentuje się u Was na ścianie 🙂

Jeżeli chcesz otrzymywać na bieżąco aktualizacje związane z tym plikiem oraz innymi podobnymi, które ukazały się lub ukażą na blogu zapisz się do newslettera – dziękuję !

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek - Zgred - pasjonat SEO, staram się zrozumieć czym jest i jak działa SEM oraz UX.

Statystyki indeksowania w Google Search Console

Jeśli analizujesz widoczność strony w Google, to nie pomijaj danych z Google Search Console. W GSC Sprawdzisz, jakie...

WIĘCEJ

Konferencje SEO w Polsce w 2022 roku

Nadchodzące konferencje SEO w Polsce w 2022 roku będą świetną okazją do spotkania się z innymi seowczyniami i...

WIĘCEJ

Ile kosztuje pozycjonowanie, a ile kosztuje SEO?

O tym, jak ważne jest pozycjonowanie, wie dziś niemal każdy właściciel serwisu i sklepu internetowego. Bez pozycjonowania, strona...

WIĘCEJ

Komentarze

  1. Wydrukowałbyś i ofoliował kilkadziesiąt sztuk i puścił na allegro – przydałaby się taka ściągawka juniorom 😉

  2. Paweł miałeś świetny pomysł z tym żeby przełożyć artykuł na infografikę. Jutro drukujemy i wieszamy na ścianę 😉

    Pozdrawiam!

  3. Kolejny ciekawy wpis z tematyki audytów SEO – dzięki temu o wiele łatwiej jest tworzyć dobrze zoptymalizowaną stronę 😉 Dzięki! 🙂

  4. Super, jutro sobie sobie w pracy wydrukuje. Porządne, kompleksowe podsumowanie.
    Ale plik potężny, komputer mi się przywiesił podczas ładowania 😉

  5. Pomysł super, ale nie byłbym sobą gdybym się nie „czepnął” 🙂 Jest literówka w pdf 🙂 W podstawowych danych jest „widoczniść” 🙂

  6. Wyrzucam obraz ze ściany i w jego miejsce zawieszam infografikę 🙂 a tak na poważnie – pomocna sprawa, dzięki!

  7. Na poważnie: wydrukuję i powieszę dzisiaj – ale jakie są szanse, że część z tych wytycznych przestanie nagle obowiązywać albo odwróci się o 180 stopni? Czy obok infografiki powinienem powiesić sobie jakieś fajne zdjęcie pingwina i pandy pobrane z National Geographic? 😛

    • Ja z tych wytycznych korzystam dobre 3-4 lata … jedynie co to isę je uszczegóławia lub modyfikuje – ale nazwa pozostaje niezmienna. Ostatnio sporo doszło nowego (Ideacto ma taki formularz w PDF a u mnie jest bodajże drugie tyle)…

  8. Dzięki za infografikę!
    Poleci na ścianę a co! Dosyć że zawiera cenne wskazówki to jeszcze ładnie się prezentuje 🙂

  9. Witaj Paweł
    Jak wygląda obecnie sytuacja z nagłówkami? Podobno stosowanie H1 exact match, nie jest wskazane.

  10. mam pytanko. co sądzicie korzystaniu z chmury tagów? strony z tagami pokazują mi się wszystkie dokładnie tak samo – siteliner wykryl internal duplicate content… Wydaje się, że to problem templatki. chyba wyłącze tagi z mapy i indeksowania. Pawel widze nie używa tagów, tak samo kilka autorytetów branży SEO…

    • Jeśli jest sensownie wykorzystana to czemu nie… Ważne aby tagów nie było 20 pod każdym postem.

  11. Tak sobie pomyślałem, że dobrym krokiem byłoby dodatkowo wskazanie, na którym etapie audytu jakiego narzędzia można by było użyć 🙂

  12. To nie jest infografika, a jedynie grafika informacyjna — a to zupełnie co innego. To tak jakby „malucha” nazywać „porszakiem” 😛

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Klikając przycisk “Opublikuj komentarz” potwierdzasz, że zapoznałeś się z Regulaminem i akceptujesz jego postanowienia. Będziemy przetwarzać Twoje dane podane w formularzu w celu publikacji komentarza w serwisie. Administratorem Twoich danych osobowych jest SEMGENCE Sp. z o.o. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Kategorie

Najnowsze komentarze

Popularne artykuły