Kilka dni temu opublikowałem checklistę do robienia audytów SEO – na co zwrócić uwagę wraz z drobnymi komentarzami. Lista jest ogromna tak samo jak to co chcę Wam udostępnić. Uprzedzam, że na kartkę A4 się nie mieści za to na A2 rzuca się w oczy na ścianie.
Mam nadzieję, że audyt SEO Wam się spodoba a jeśli nie to i tak uważam produkt za udany. Nadmienię, że całość powstała przy współpracy z Whitepress 🙂 [byłem jednym z pierwszych klientów nowego modułu do opracowania infografik]. Link do artykułu z audytem seo https://www.zgred.pl/blog/audyty-seo-co-sprawdzic-aby-bylo-lepiej-niz-dobrze-checklista … natomiast grafiki oraz PDF znajdziecie poniżej.
Linki, z których można pobrać listę do audytu seo:
Plik PDF (otwiera się ok 60 sekund zależnie od sprzętu):
Pliki PNG z tłem i bez:
- https://www.zgred.pl/wp-content/uploads/2015/03/audyt-seo-checklista-v2-1.png
- https://www.zgred.pl/wp-content/uploads/2015/03/audyt-seo-checklista-v3-1.png
Plik JPG:
Dziękuję za wszelkie uwagi. Liczę na fotki jak to prezentuje się u Was na ścianie 🙂
Jeżeli chcesz otrzymywać na bieżąco aktualizacje związane z tym plikiem oraz innymi podobnymi, które ukazały się lub ukażą na blogu zapisz się do newslettera – dziękuję !
ta 301 fajna jest 🙂
w pkt 11 brakuje wejdź na blog Wydry 🙂 http://www.wydra.waw.pl/blog/budowa-szablonow-i-stron-rwd-zmiany-w-google-po-21-kwietnia/
Otwarte w 20 sekund 🙂
pdf nie daje rady się otworzyć 🙂
od siebie dla bardziej początkujących dodałbym taką infografikę :
http://www.hauerpower.com/blog/glowna/optymalizacja-strony-internetowej-seo-przyjazne-wyszukiwarce/
choć czasem i to lubi umknąć 🙂
pozdr
Daje radę tylko jest ciężki – na moim kompie otwiera się ok 80 sekund…
U mnie chrume się wysypuje, ale na FF śmiga
Chętnie bym sobie to wydrukowała 🙂
Wydrukowałbyś i ofoliował kilkadziesiąt sztuk i puścił na allegro – przydałaby się taka ściągawka juniorom 😉
Paweł miałeś świetny pomysł z tym żeby przełożyć artykuł na infografikę. Jutro drukujemy i wieszamy na ścianę 😉
Pozdrawiam!
Kolejny ciekawy wpis z tematyki audytów SEO – dzięki temu o wiele łatwiej jest tworzyć dobrze zoptymalizowaną stronę 😉 Dzięki! 🙂
Zgred dzięki,
Mi się ta lista nie przyda ale na pewno wiele osób weźmie to pod uwagę.
Widzę różnicę w informacji o długości URLa w pliku graf. masz 150
a tutaj
https://www.zgred.pl/blog/audyty-seo-co-sprawdzic-aby-bylo-lepiej-niz-dobrze-checklista/
115 znaków
Dzięki 🙂
Super wszystko zawarte na jednej stronie, nic tylko wydrukować i w ramkę 🙂
Super sprawa! Zaraz idzie do druku i zawiśnie na ścianie 🙂
Bardzo fajny pomysł. Ja już to widzę wydrukowane jako naklejka na ścianę w dziale SEO 🙂
Jak zwykle świetna robota 🙂 Miło tak z rana otrzymać taki powiew świeżości. Pozdrawiam 🙂
jakim programem została stworzona ta zacna grafika ?
Fotoszopem pewnie Marku 🙂
Dzięki. Przyda się.
Super, jutro sobie sobie w pracy wydrukuje. Porządne, kompleksowe podsumowanie.
Ale plik potężny, komputer mi się przywiesił podczas ładowania 😉
Literówka w „Tresci na stronie” powinno być „Treści” 😛
Dzięki. Fajna infografika. Żeby jeszcze łatwo było to wszystko wcielić w życie 🙂
Pomysł super, ale nie byłbym sobą gdybym się nie „czepnął” 🙂 Jest literówka w pdf 🙂 W podstawowych danych jest „widoczniść” 🙂
Wyrzucam obraz ze ściany i w jego miejsce zawieszam infografikę 🙂 a tak na poważnie – pomocna sprawa, dzięki!
Dzięki. Bardzo przydatne.
Jak to mawiają góra. Dobra robota:)
Bardzo fajne i konkretne jestem za wydrukować i powiesić
infografiki, audity… gdzie stare dobre czasy kiedy faceci sami pisali sterowniki?
Bardzo mi się to podoba jest wszystko wydrukowane na jednej stronie bardzo się przyda
Na poważnie: wydrukuję i powieszę dzisiaj – ale jakie są szanse, że część z tych wytycznych przestanie nagle obowiązywać albo odwróci się o 180 stopni? Czy obok infografiki powinienem powiesić sobie jakieś fajne zdjęcie pingwina i pandy pobrane z National Geographic? 😛
Ja z tych wytycznych korzystam dobre 3-4 lata … jedynie co to isę je uszczegóławia lub modyfikuje – ale nazwa pozostaje niezmienna. Ostatnio sporo doszło nowego (Ideacto ma taki formularz w PDF a u mnie jest bodajże drugie tyle)…
Fajnie wymyślone super będzie wyglądać na ścianie
Fajnie to wygląda;) Widać, że Whitepress daje rade z grafikami.
Dzięki za infografikę!
Poleci na ścianę a co! Dosyć że zawiera cenne wskazówki to jeszcze ładnie się prezentuje 🙂
Witaj Paweł
Jak wygląda obecnie sytuacja z nagłówkami? Podobno stosowanie H1 exact match, nie jest wskazane.
Ano nie jest… Ale to zawsze kwestia czasu na jak długo daje to radę 😉
mam pytanko. co sądzicie korzystaniu z chmury tagów? strony z tagami pokazują mi się wszystkie dokładnie tak samo – siteliner wykryl internal duplicate content… Wydaje się, że to problem templatki. chyba wyłącze tagi z mapy i indeksowania. Pawel widze nie używa tagów, tak samo kilka autorytetów branży SEO…
Jeśli jest sensownie wykorzystana to czemu nie… Ważne aby tagów nie było 20 pod każdym postem.
przyda sie na pewno 🙂
Tak sobie pomyślałem, że dobrym krokiem byłoby dodatkowo wskazanie, na którym etapie audytu jakiego narzędzia można by było użyć 🙂
Dzięki! Świetny materiał, tylko jak wydrukować tak wielki plik? Muszę kupić większą drukarkę 😉
Checklista pobrana i gotowa do pracy. Dzięki.
To nie jest infografika, a jedynie grafika informacyjna — a to zupełnie co innego. To tak jakby „malucha” nazywać „porszakiem” 😛
Kwestia jaki silnik wstawisz do malucha 😉 Za takie nazewnictwo krytykę biorę na klatę.