Audyt pozycjonowania to usługa przeznaczona dla podmiotów (osób fizycznych i firm), które chcą skontrolować skuteczność oraz jakość metod pozycjonowania dobranych przez specjalistę zatrudnionego na odpowiedzialnym za to stanowisku.
Sytuacje, kiedy należy zdecydować się na kroki sprawdzające oraz dokonanie audytu pozycjonowania:
Dodatkowo w podsumowaniu audytu zostanie zawarta strategia dalszego działania. Nalezy przy tym pamiętać, że przy audycie pozycjonowania oraz audycie linków nie jest oceniane know-how ponieważ nie ma do tego dostępu. Ocenie podlega stan zastany (obecny) na podstawie dostępnych źródeł.
Nie jestem zwolennikiem umieszczania odnośników w pliku disavow i zrzekania się – lepiej:
Odnośniki do serwisu (linki) do przeprowadzenia audytu są pobierane przede wszystkim z Google Search Console oraz z zewnętrznych narzędzi typu MajesticSEO, Ahrefs. Dodatkowo wykorzystywany jest program Clusteric.
Koszt przeprowadzenia audytu od 1200 zł netto.
Zapytaj bezpłatnie i poproś o wycenę. Odpowiem na każde, nawet najtrudniejsze pytanie. Pamiętaj, że warto pytać bo to nic nie kosztuje.