Cechy produktu występujące w tytule np. GDDR6 też warto dobrać takie, które w połączeniu z innymi słowami w tytule są wyszukiwane?
Jak najbardziej warto i należy uzywac członu karta graficzna. Podopbnie lodówka: jedni wpiszą „beko + typ” a inni „lodówka beko + typ” – wiec jak najbardziej bezwzględnie nalezy dopisywać grupę produktową do nazwy produktu czyli „karta graficzna geforce 500xr” (model wymyśliłem).
Jeśli produkt ma cechę np „1GB RAM” to dopisac do TITLE, jeśli produkt ma kolor to też dopisujemy. Obecnie im więcej danych w TITLE tym lepiej.
Co będzie w przypadku gdyby fraza inwerter fotowoltaiczny 3 fazowy nie była wyszukiwana razem z fronius, czy tytuł mógłby taki być inwerter fotowoltaiczny Fronius Symo 10.0-3-M 10kw… Warto zrobić wtedy podkategorie inwertery fotowoltaiczne 3 fazowe?
Czy cechy produktu lepiej umieszczać przed nazwą producenta czy po nazwie?
Kategorii bardzo szczegółowych nie warto robić. Ale warto w TITLE i tytule produktu wszystko dokładnie opisać. Ale znam sklepy co taką kategorię by stowrzyły jednak ja ne jestem zwolennikiem. Szukający ma określone cele – albo szuka ogólnie wpisując \”interter fotowoltaiczny\” albo wpisując dokłądnie to słowo wraz z producentem i cechą charaktrystyczną.
Reasumując: kategoria \”inwerter fotowoltaiczny\” – i tam umeiszczam produkty, na bloga wrzucam opis z różnymi pytaniami. Proszę przejrzeć wyniki dla tej frazy – wpisując fraze ogólną albo dostajemy w wynikach kategorię lub wpis blogowy. wpisując frazę szczegółową dostajemy w wynikach albo wpisy blogwe zawierajace produkt albo karty produktowe ze sklepów.
Widzę że wyszukiwane są takie frazy: fronius symo, fronius 10kw symo, fronius symo wifi, fronius wifi,
fronius symo 3 kw, falownik fronius symo 5.0 3 m, inwerter fronius symo 5.0 3 m, fronius 10kw symo Czy tak najlepiej nazwać produkty? inwerter fotowoltaiczny 3 fazowy Fronius Symo 10.0-3-M 10kw, wifi
inwerter fotowoltaiczny 3 fazowy Fronius Symo 3.0-3-S 3kw, wifi
inwerter fotowoltaiczny 3 fazowy Fronius Symo 5.0-3-M 5kw, wifi Fraza fronius symo jest najczęściej wyszukiwana (260 wyszukiwań). Czy stosować wszystkie cechy, czy tylko te wyszukiwane w połączeniu z innymi słowami?
Czy ten człon początkowy „inwerter fotowoltaiczny 3 fazowy” warto stosować?
No nie. Za daleko brniesz. Nie pytaj o wszystkie cechy – wybierz te, które są najczęściej wyszukiwane. Wypisałeś mi wszystkei frazy i zaraz ten wpis będzie wyżej niż niejeden produkt ze sklepu hahahahaha
Ta karta produktu jest beznadziejnie zaprojektowana. Natomiast TITLE dałbym taki jaki jest plus słowa „trójfazowy beztransformatorowy falownik” na końcu. I tyle. Resztę Google musi sobie zassać z karty produktu. Prosze – nie komplikuj sobie życia rozdrabniając się nad TITLE’sem.
Dotyczy: fronius.com/pl-pl/poland/energia-sloneczna/produkty-i-rozwizania/wszystkie-produkty/falownik/fronius-symo/fronius-symo-10-0-3-m
Nie wiem o który tytuł chodzi.
Czy mógłbyś napisać jaki byłby title i tytuł produktu?
Czy o taki tytuł chodzi? inwerter fotowoltaiczny 3 fazowy Fronius Symo 3.0-3-S 3kw, wifi, trójfazowy beztransformatorowy falownik
Moja propozycja: „Fronius Symo 10.0-3-M – trójfazowy beztransformatorowy falownik” i tylko tyle. Resztę Google weźmie z opisu z treści na stronie.
Są takie produkty w których model w połączeniu z serią nie jest wyszukiwany. Jak wtedy warto nazwać taki produkt? Czy warto grupę produktów dać na początek z cechą np. „inwerter solarny 10 kw Afore BNT010KTL ” bo człon „inwerter solarny 10 kw” jest wyszukiwany?
Chodzi o taki produkt https://www.solarne.info/inwerter-sieciowy-3-fazowy-10kw-on-grid-afore-bnt010ktl-p-240.html
Co do drugiego pytania – dawać cały – nigdy nei wiesz czy jednak ktoś nie wyszuka całego Ale nie wiem co to jest „bnt10ktl” ale jeśli to istotne to bym to zostawił w TITLE.
Czy można to dodać do tytułu np. „inwerter solarny 10 kw Afore BNT010KTL, 3 fazowy” lub „inwerter solarny 3 fazowy 10 kw Afore BNT010KTL”? Zaznaczam, że inwerter solarny 3 fazowy 10 kw nikt nie wyszukuje, nie wiem czy to za mocno nie osłabi frazy „inwerter solarny 10 kw”, która ma ok. 10 wyszukiwań, a „inwerter solarny 3 fazowy” ma 70 wyszukiwań.
Lepiej może utworzyć kategorię inwertery solarne 3 fazowe a zostawić nazwę produktu inwerter solarny 10 kw Afore BNT010KTL?
Ja nie jestem w stanie więcej Ci podpowiedzieć bo w tym wątku wypisałeś ogromnie dużo pytań i ogromnie dużo kombinacji. Stąd tez podtrzymuje to co powyżej podałem jako title – nazwa + fraza. Resztę nalezy poddac testom i obserwować GSC pod kątem wpisywanych słów.
Tyle z mojej strony.
Człon „philips lumea bri956” i lampa sufitowa philips jest wyszukiwany.
Czy dobrym rozwiązaniem będzie usunięcie frazy lampa sufitowa z pierwszego produktu żeby nie było kanibalizacji oraz zoptymalizowanie opisu drugiego produktu na „lampa sufitowa philips” bo model nie jest wyszukiwany, natomiast opisu dot. pierwszego produktu na philips lumea bri956?
Czy w przypadku powtórzeń dot. 1 produktu stosować całą frazę czyli „lampa sufitowa philips lumea bri956”, czy może częściej ma być philips lumea bri956?
Ile słów oddalenia od początku tytułu powinno być aby philips lumea bri956 za słaby nie był?
Biorąc pod uwagę, że kocyk bambusowy lullalove ma 480 wyszukiwań, a kocyk bambusowy dla niemowlaka 180.
Czy warto jeden opis produktu na którym mi zależy lepiej zoptymalizować na tą frazę, a pozostałe gorzej np. zmienić w nich tytuł np. na „kocyk bambusowy nazwa, dla niemowlaka”, zrobić krótszy opis, użyć mniej wystapień frazy itp.
Myślę, ze powinieneś dużo poczytać: https://www.zgred.pl/blog/linkowanie-wewnetrzne-jako-element-strategii-seo/ – rysunek . ten wielokolorowy ze strzałkami.
„na kategoriach blogowych wrzucamy teksty SEO ze słowem kluczowym i linkujemy do kategorii zachowując tematyczność np. opis kategorii blogowej poświęconej audytom SEO linkuje do audytów SEO”
Z tego wynika, że linkujemy między kategoriami, czy może tu chodzi o to że linkujemy do zgodnej tematycznie podstrony ofertowej tak jak tutaj linkujesz do konsultacji i audytów https://www.zgred.pl/blog/audyty/?
Ale pytasz o kategorie w sklepie czy na witrynie z usługami? Bo cytat dotyczy serwisu z usługami. Pytasz o rzecz, która jest wykonana więc czego się doszukujesz – przecież odpowiedzi są zawarte w wykonanym linkowaniu więc po co jeszcze drążyć? Sporo witryn na zachodzie ma tak wykonane linkowanie wewnętrzne – zamiast pytac wystarczy wykonać i przeanalizować.
Please login or Register to submit your answer