Chcę pozycjonować się na bardzo konkurencyją frazę, ale nie mam szans – wyprzedzają mnie giganci rynku.
Ale, fraza „Pedały” ma polską listerę i dużo osób wpisuje „Pedaly” (do roweru, żeby nie było, że mowa nienawiści czy coś).
Czy pozycjonowanie na taki „błąd” ma sens? Bo na ww. frazę giganci też są wysoko, choć w title, description, h1, opisach itd. stosują słowa „Pedały”, a nie „Pedaly”. I tu widzę szansę dla siebie, bo wyniki wyszukiwania są odrobinę inne. Ta odrobina to na 10 stron 1 wynik jest inny (choć i tak zawiera poprawną odmianę frazy) – czy tą odrobinę da się wykorzystać czy nie ma sensu?
Co do literki L czy Ł – jak użytkownicy wpisują częścej? Sprawdzić w plannerze. Z drugiej strony Ja bym wpisywał przez Ł.
10 tys ludzi wpisuje „PedaŁy aluminiowe”
2.5 tys ludzi wpisuje „PedaLy arluminiowe”
Błąd to 1/4 wszystkich wyników, wydaje mi się, że to dużo.
Pytanie tylko czy Google rozumie, że PedaLy to inaczej PedaŁy i takie działanie nie przyniesie korzyści?
No i w dodatku w treści strony (tytuły produktów) będę mieć jako:
pedaŁ alu-23
pedaŁ automatyczny
pedaŁy do roweru dziecięcego
czyli poprawną odmianę słowa, a pozycjonowanie na nieproprawną? W opisie kategorii mogę dać z błędem (czyli przez L), żeby google odnalazło taką odmianę, ale czy to przejdzie?
Please login or Register to submit your answer