Od wielu lat uczestniczę w życiu społeczności SEO. Jestem freelancerem, zajmuję się SEO oraz pozycjonowaniem.
Ukończone uczelnie:
W ramach swojej pracy, będącej równocześnie moją wielką pasją, organizuję liczne szkolenia oraz konsultacje z pozycjonowania. Przeprowadzam audyty stron internetowych, a także pomagam pozbyć się kar i filtrów z wyszukiwarki.
Od 2010 roku prowadzę bloga SEO ZGRED i w tym właśnie miejscu dzielę się swoją wiedzą z zakresu SEO I SEM.
Pracowałem i pracuję dla wielu firm, instytucji prywatnych i państwowych, szczególnie jako konsultant zewnętrzny. W latach 2015-2020 pracowałem w Fabryce Marketingu. Obecnie pracuję jako freelancer SEO tworząc zespół wyspecjalizowanych ludzi do prowadzenia projektów SEO.
Wypowiadałem się oraz publikowałem artykuły m.in. na:
Magazyn Online Marketing,
SEMKRK,
Blog Majestic,
Blog Devagroup,
Podcast o SEO dla blogów,
Podcast o lokalnym SEO z Piotrkiem Polokiem,
Podcast o pisaniu treści z Kuźnia treści,
O pozyskiwaniu klientów i agencjach oraz pozycjonowaniu,
SEO w sklepach internetowych - czy zawsze jest potrzebne
Paweł Gontarek: Zadaniem SEO-wca jest wpływać na algorytmy Google'a
Tutaj znajdziesz kilka informacji z kim współpracowałem lub współpracuję. Jestem zaangażowany w wiele projektów SEO, które pozwalają obu stronom zdobyć wiedzę i doświadczenie do realizacji kolejnych projektów.
Zapraszam do zapoznania się z artykułami publikowanymi na blogu. Chętnie dzielę się wiedzą i wyjaśniam różne elementy związane z np. kreowaniem strategii SEO oraz innymi aspektami, które mają wpływ na serwisy www.
Jeśli analizujesz widoczność strony w Google, to nie pomijaj danych z Google Search Console. W GSC Sprawdzisz, jakie...
Nadchodzące konferencje SEO w Polsce w 2022 roku będą świetną okazją do spotkania się z innymi seowczyniami i...
O tym, jak ważne jest pozycjonowanie, wie dziś niemal każdy właściciel serwisu i sklepu internetowego. Bez pozycjonowania, strona...
Zobacz w jaki sposób podchodzę do spraw związanych z Twoim serwisem. Zawsze po wykonaniu zadania jestem do Twojej dyspozycji, aby wyjaśnić i odpowiedzieć na pytania związane z pozycjonowaniem oraz nadzorować wdrożenie wskazanych w raporcie zagadnień.