Dziś wreszcie zainteresowały mnie dwa tematy poruszone w SemSpecialist – number FIVE 🙂

Artykuł 1 (autorem jest Marta Gryszko – Lexy) o sposobie podejścia do budowania piramidalnego, wielopoziomowego zaplecza. Pokazany case opisuje przypadek branży turystycznej i wskazuje jakie elementy takowe zaplecze powinno zawierać oraz jak podejśc do jego optymalizacji i dywersyfikacji.

Spostrzeżenia moje: jasnym jest, że obok tak niebanalnych technik linkowania jakimi są katalogi, precle zostały wskazane SWLe, komentarze na blogach – a gdzie zakładanie profili ? 😉

Artykuł 2 (autorem jest Sławek Gdak – gdaq) ilustrujący kilka ważnych elementów jakie wchodzą w skład umowy SEO pomiędzy klientem a wykonawcą (czyli pozycjonerem). Szczególny nacisk został położony na model rozliczeń z klientem – co wreszcie pozwoli nam SEOwcom wysłać taki magazyn do klienta z adnotacją – proszę przeczytać i wybrać właściwy model – metoda win-win na pewno będzie możliwa.

Gorąco zapraszam do zapoznania się z SemSpecialist i subskrypcji wydawnictwa elektronicznego.

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek - Zgred - pasjonat SEO, staram się zrozumieć czym jest i jak działa SEM oraz UX.

Statystyki indeksowania w Google Search Console

Jeśli analizujesz widoczność strony w Google, to nie pomijaj danych z Google Search Console. W GSC Sprawdzisz, jakie...

WIĘCEJ

Konferencje SEO w Polsce w 2022 roku

Nadchodzące konferencje SEO w Polsce w 2022 roku będą świetną okazją do spotkania się z innymi seowczyniami i...

WIĘCEJ

Ile kosztuje pozycjonowanie, a ile kosztuje SEO?

O tym, jak ważne jest pozycjonowanie, wie dziś niemal każdy właściciel serwisu i sklepu internetowego. Bez pozycjonowania, strona...

WIĘCEJ

Komentarze

  1. Odnośnie art 1, ja mam inny dylemat. Posiadając domeny z historią, nigdy nie mogę się zdecydować czy dać je na 1 czy 2 poziom. Na 1 poziomie przekażą swój trust do strony linkowanej i jest tak jakby bezpieczniej (śpię spokojniej), ale wrzucając je na 2 poziom przekażą swój trust do poziomu 1 i tym sposobem, zaufanye będą oba poziomy (po dłuższym czasie).

    Jaka jest twoja opinia?

  2. Uzyłem linku i jestem mocno rozczarowany 😉
    Zapisanie sie na spam liste przebieglo szybko, gorzej z otrzymaniem pdf’a 😉
    Nie ma go w mailu i nie widac zeby mial byc. Adres do reply zeby zapytac o brakujacego pdfa -> „redakcja@semspecjalist”. A niby taki fajny miał być, amerykański ….

  3. @Travis
    Magazynu nie wysyłamy jako załącznik żeby nie zapychać Wam skrzynek. Link pozwalający na pobranie jest w mailu.
    Jesli coś nie działa daj nam proszę znać na redakcja semspecialist.pl
    Alternatywnie możesz pobrać także wszystkie numery korzystając z naszego archiwum:
    http://www.semspecialist.pl/archiwum – wystarczy podać maila i przykażdym z numerów pojawi się przycisk „pobierz”

    PS. Nie wysyłamy spamu – określenie „spam lista” trochę nas dotyka.

  4. Świetne wydawnictwo, do którego i mi zdarza się zaglądać. Dzięki temu tematyka pozycjonowania i seo jest mi jeszcze lepiej znana. Dzięki 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Klikając przycisk “Opublikuj komentarz” potwierdzasz, że zapoznałeś się z Regulaminem i akceptujesz jego postanowienia. Będziemy przetwarzać Twoje dane podane w formularzu w celu publikacji komentarza w serwisie. Administratorem Twoich danych osobowych jest SEMGENCE Sp. z o.o. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Kategorie

Najnowsze komentarze

Popularne artykuły