Dziś okazało się, że piramida opisana w jednym z testów na blogu, spowodowała utratę geolokalizacji (dziękuję czytelnikowi za zwrócenie uwagi na ten fakt).
Objawy: obok wyników wyszukania dla pozycjonowanej strony pojawił się napis [Tłumaczenie strony] – strona niby po polsku oznaczona jest jako źródłowy język angielski.
Pozostaje mieć nadzieję, że dołożenie kilku następnych mocnych linków z witryn polskojęzycznych przywróci status PL stronie. Jednocześnie witryna ta jest w top5 na swoją frazę.
aktualizacja: 27-01-2011
Dziś zniknęło oznaczenie [Tłumaczenie strony] – pomogło zaledwie kilka dobrych linków z tematycznego, polsko-języcznego zaplecza.
Hej,
Jak dla mnie to nie utrata geolokalizacji jeśli strona jest w google.pl tylko utrata języka. Tak sobie to nazywam.
W przypadku utraty geo stronę miałem top1-3 w google.com i > 100 w google.pl . To bym nazwał utratą geolokalizacji.
Czasami jak młodą stronę da się xrumerem jest często to samo, kilka linków dobrych PL + jakaś nowa treść i wszystko spokojnie wraca do normy;)
No właśnie Zgredzie pytanie – czy za utratą GEO idzie strata pozycji bo sytuacje, która opisałem miałem kilka razy ale nie niosło to za sobą strat.