Test polega na sprawdzeniu czy umieszczenie linków z jednym anchorem na witrynach o dużym site będzie miał skutki negatywne czy też pozytywne. Poniżej rysunek obrazujący przyrost linków.
Domena pozycjonowana: 4 letnia, pozycjonowana zgodnie z zasadami GHS, wykupione linki w liczbę 6 sztuk na 1xPR2, 2xPR3, 3xPR4. Wszystkie linki tematycznie związane ze sklepem. Jak na razie awans z pozycji TOP25 do Top20.
Małe wyjaśnienie – skok w dół po środku to efekt „cyrków” w samym Yahoo.
Klikając przycisk “Opublikuj komentarz” potwierdzasz, że zapoznałeś się z Regulaminem i akceptujesz jego postanowienia. Będziemy przetwarzać Twoje dane podane w formularzu w celu publikacji komentarza w serwisie. Administratorem Twoich danych osobowych jest SEMGENCE Sp. z o.o. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności.