Test polega na sprawdzeniu czy umieszczenie linków z jednym anchorem na witrynach o dużym site będzie miał skutki negatywne czy też pozytywne. Poniżej rysunek obrazujący przyrost linków.

Domena pozycjonowana: 4 letnia, pozycjonowana zgodnie z zasadami GHS, wykupione linki w liczbę 6 sztuk na 1xPR2, 2xPR3, 3xPR4. Wszystkie linki tematycznie związane ze sklepem. Jak na razie awans z pozycji TOP25 do Top20.

Małe wyjaśnienie – skok w dół po środku to efekt „cyrków” w samym Yahoo.

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek - Zgred - pasjonat SEO, staram się zrozumieć czym jest i jak działa SEM oraz UX.

Statystyki indeksowania w Google Search Console

Jeśli analizujesz widoczność strony w Google, to nie pomijaj danych z Google Search Console. W GSC Sprawdzisz, jakie...

WIĘCEJ

Konferencje SEO w Polsce w 2022 roku

Nadchodzące konferencje SEO w Polsce w 2022 roku będą świetną okazją do spotkania się z innymi seowczyniami i...

WIĘCEJ

Ile kosztuje pozycjonowanie, a ile kosztuje SEO?

O tym, jak ważne jest pozycjonowanie, wie dziś niemal każdy właściciel serwisu i sklepu internetowego. Bez pozycjonowania, strona...

WIĘCEJ

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Klikając przycisk “Opublikuj komentarz” potwierdzasz, że zapoznałeś się z Regulaminem i akceptujesz jego postanowienia. Będziemy przetwarzać Twoje dane podane w formularzu w celu publikacji komentarza w serwisie. Administratorem Twoich danych osobowych jest SEMGENCE Sp. z o.o. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Kategorie

Najnowsze komentarze

Popularne artykuły