W nawiązaniu do tego tematu – napisałem, że koło z uwagi na jego kiepskie przygotowanie, zostanie powtórzone dla tych samych stron. Zgodnie z obietnicą prezentuję statystyki – z tym, że zamiast jednego koła linkującego do dwóch stron pozycjonowanych wykonane zostały dwa osobne koła odpowiednio linkujące do swoich storn pozycjonowanych.

Fraza (dla koła 1 i 2 ta sama) związana z wyposażeniem domu, konkurencyjna (ok 17 MIO wyników na zapytanie o tę frazę). Do obu kół wykorzystane zostały te same witryny (są to fora, blogi, społecznościówki).

Koło : 2xPR8 , 7xPR7 ,  18xPR6 , 21xPR5 , 1xPR4 , 1xPR0 oraz 3xN/A – w sumie 53 wierzchołki, koło jest zamknięte (przynajmniej na razie).

Wszystkie linki zostały przepingowane, dodane do RSS. Teraz pozostaje czekać na efekty (o ile będą).

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek - Zgred - pasjonat SEO, staram się zrozumieć czym jest i jak działa SEM oraz UX.

Statystyki indeksowania w Google Search Console

Jeśli analizujesz widoczność strony w Google, to nie pomijaj danych z Google Search Console. W GSC Sprawdzisz, jakie...

WIĘCEJ

Konferencje SEO w Polsce w 2022 roku

Nadchodzące konferencje SEO w Polsce w 2022 roku będą świetną okazją do spotkania się z innymi seowczyniami i...

WIĘCEJ

Ile kosztuje pozycjonowanie, a ile kosztuje SEO?

O tym, jak ważne jest pozycjonowanie, wie dziś niemal każdy właściciel serwisu i sklepu internetowego. Bez pozycjonowania, strona...

WIĘCEJ

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Klikając przycisk “Opublikuj komentarz” potwierdzasz, że zapoznałeś się z Regulaminem i akceptujesz jego postanowienia. Będziemy przetwarzać Twoje dane podane w formularzu w celu publikacji komentarza w serwisie. Administratorem Twoich danych osobowych jest SEMGENCE Sp. z o.o. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Kategorie

Najnowsze komentarze

Popularne artykuły