To będzie chyba największy mój test koła link wheel (i prawdopodobnie ostatni). Do wykonania będą : jedno koło główne oraz 3 koła mniejsze, współpracujące z kołem głównym.

1. Koło główne:

? 12 witryn WEB2.0

? Koło będzie zamknięte

? Każdy wierzchołek zawiera jeden link do strony pozycjonowanej oraz jeden link do innego koła

? Każda witryna WEB2.0 będzie widoczna w blisko 30 stronach „social bookmarking” i kanał RSS będzie dodany do 20 agregatorów RSS

? trzy strony będą użyte jako bufor – coś w rodzaju łącznika między kółkami (wordpress, squidoo oraz blogspot) – wybór losowy/przypadkowy

2. Trzy mniejsze koła:

? Każde mniejsze koło zawiera 11 stron WEB2.0

? Koła będą zamknięte

? W każdym WEB2.0 będą 3 linki – jeden do strony pozycjonowanej, jeden do strony bufora (łącznika) i jeden do koła głównego

? Każda witryna WEB2.0 będzie widoczna w blisko 30 stronach „social bookmarking” i kanał RSS będzie dodany do 20 agregatorów RSS

Strona pozycjonowana – blog finansowy, dość długo obecny w sieci, obecnie w TOP20 na wiele fraz. Linki będą pochodziły z postów, których tekst będzie zmiksowany. Rysunek poniżej obrazuje testowany problem.

Raport będzie dostępny pod koniec stycznia 2011 roku.

Aktualizacja:

Ktoś zadał pytanie co to jest web2.0 – wyjaśnienie na innym blogu.

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek - Zgred - pasjonat SEO, staram się zrozumieć czym jest i jak działa SEM oraz UX.

Statystyki indeksowania w Google Search Console

Jeśli analizujesz widoczność strony w Google, to nie pomijaj danych z Google Search Console. W GSC Sprawdzisz, jakie...

WIĘCEJ

Konferencje SEO w Polsce w 2022 roku

Nadchodzące konferencje SEO w Polsce w 2022 roku będą świetną okazją do spotkania się z innymi seowczyniami i...

WIĘCEJ

Ile kosztuje pozycjonowanie, a ile kosztuje SEO?

O tym, jak ważne jest pozycjonowanie, wie dziś niemal każdy właściciel serwisu i sklepu internetowego. Bez pozycjonowania, strona...

WIĘCEJ

Komentarze

  1. Zgredzie – jak Ty na to znajdujesz czas :). Może faktycznie niewiele widziałem, ale ten schemat mnie przeraża 🙂

  2. @Paweł: zleciłem po przejrzeniu wielu ofert i możliwości. Jak dostanę raport będę mógł powiedzieć co wykorzystano do tworzenia takiego koła. Nota bene uczestnicy szkoleń będą mieli taki raport pokazany „naocznie” i „namacalnie”.

    Chodzi tez o sprawdzenie jak to robią inni i jakie są możliwości implementacji takich rzeczy na wąskim i skoncentrowanym rynku polskim.

    • To proste: SEO to optymalizacja czyli działasz na witrynie klienta, natomiast linki to pozycjonowanie – czyli spamowanie 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Klikając przycisk “Opublikuj komentarz” potwierdzasz, że zapoznałeś się z Regulaminem i akceptujesz jego postanowienia. Będziemy przetwarzać Twoje dane podane w formularzu w celu publikacji komentarza w serwisie. Administratorem Twoich danych osobowych jest SEMGENCE Sp. z o.o. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Kategorie

Najnowsze komentarze

Popularne artykuły