Jakiś czas temu napisałem artykuł o optymalizacji karty produktowej w sklepie na podstawie jednego przykładu. Zadaniem tamtego artykułu było pokazanie jednego z podejść w tej kwestii. Na witrynie SEOMOZ pojawił się artykuł, który niemalże całościowo przedstawia zagadnienie budowy i optymalizacji karty produktowej w sklepie internetowym. To na co warto (ponownie) zwrócić uwage to:

– budowa całej strony od nagłowka aż po stopkę

– rozmieszczenie poszczeólnych elementów ze szczególnym uwzględnieniem opinii kupujących, różnych tutoriali, video, przycisków

– zaimplementowanie mikro formatów Schema.org, które urozmaicają wyniki

– podejście do tematu związanego z linkowaniem tyle rel=”prev”  oraz rel=”next”

– przycisko społecznościowe

… i tak dalej. Pełen artykuł znajdziecie tutaj: Perfecting On-Page Optimization for Ecommerce Websites – artykuł w języku angielskim.

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek - Zgred - pasjonat SEO, staram się zrozumieć czym jest i jak działa SEM oraz UX.

Statystyki indeksowania w Google Search Console

Jeśli analizujesz widoczność strony w Google, to nie pomijaj danych z Google Search Console. W GSC Sprawdzisz, jakie...

WIĘCEJ

Konferencje SEO w Polsce w 2022 roku

Nadchodzące konferencje SEO w Polsce w 2022 roku będą świetną okazją do spotkania się z innymi seowczyniami i...

WIĘCEJ

Ile kosztuje pozycjonowanie, a ile kosztuje SEO?

O tym, jak ważne jest pozycjonowanie, wie dziś niemal każdy właściciel serwisu i sklepu internetowego. Bez pozycjonowania, strona...

WIĘCEJ

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Klikając przycisk “Opublikuj komentarz” potwierdzasz, że zapoznałeś się z Regulaminem i akceptujesz jego postanowienia. Będziemy przetwarzać Twoje dane podane w formularzu w celu publikacji komentarza w serwisie. Administratorem Twoich danych osobowych jest SEMGENCE Sp. z o.o. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Kategorie

Najnowsze komentarze

Popularne artykuły