Witam kolegów, mam takie pytanie bo jestem trochę sfrustrowany załóżmy że prowadzimy jakiś serwis który posiada różne kategorie związane z wydarzeniem okazjonalnym, powiedzmy niech to będzie sylwester i oferty sylwestrowe. Nasz serwis jest cały czas na załóżmy frazę „X” przez cały rok na dość dobrych pozycjach ale wiadomo ofert sylwestrowych zaczynamy szukać dopiero po wakacjach a kulminacja przychodzi w grudniu. Wtedy to następuje nagły spadek naszego serwisu w serpach na pozycje ok 10-15 gdzie jak wiadomo ruch jest dużo mniejszy. Na początku stycznia po sylwestrze zaczynamy z powrotem wracać na nasze dobre pozycje chociaż wtedy one już nam potrzebne nie są. Moje pytanie brzmi co takiego robi konkurencja że nagle na ten gorący okres zaczynają się wybijać na pierwsze pozycje a po sylwestrze znowu spadają. Czyli sytuacja odwrotna do mojej. Nagle zaczynają pozyskiwać jakieś super linki? Bo w treści nie bardzo im się coś zmienia oprócz nowych ofert tak samo jak u nas.
1 odpowiedzi
Trudno mi się odnieść bo to by oznaczało ze konkurencja ma lepsze treści, lepszy onsite i w momencie skoku zainteresowania ich treści idą do góry. A to by sugerowało też, że CTR ma znaczenie.
Szedłbym w stronę EEAT i jakościowo lepszych treści. Bo tak mam z jednym naszym klientem każdego sezonu.
Please login or Register to submit your answer