Hej, mam pytanie. Jakiś od dwóch miesięcy strona, którą się opiekujemy (sportbazar.pl) zalicza spadki w zakresie ruchu na stronie oraz spadki w ilościach fraz top (SEO). Macie może pomysł dlaczego tak się dzieje? Miesiąc temu zmieniliśmy na listingu sposób likowania, wcześniej z poziomu każdej kafli produktowej wychodziły dwa linki (jeden od zdjęcia produktowego, drugi od nazwy produktu). Obecnie wychodzący od zdjęcia ma przypisany atrybut no follow. Tak zaleciła nam jednak z agencji. Czy to może mieć związek? A może ilość linków lub jakiś update Googla? Jak sądzicie?
2 odpowiedzi
Widoczność sklepu spada sukcesywnie od września/października 2021 – więc ta zmian anie jest problemem. Problemem mogą być linki zwrotne do serwisu.
Macie tez ogromne ilości linków zwrotnych spamerskich (robionych przez generatory) do zdjęć (to jest niestety nie do uniknięcia). Z tym powinno Google sobie poradzić ALE ja bym to przeanalizował i zebrał do Disavow.
Filtrując sobie linki polskie to tam tez jest sporo do naprawienia.
Tyle na szybko.
Macie tez ogromne ilości linków zwrotnych spamerskich (robionych przez generatory) do zdjęć (to jest niestety nie do uniknięcia). Z tym powinno Google sobie poradzić ALE ja bym to przeanalizował i zebrał do Disavow.
Filtrując sobie linki polskie to tam tez jest sporo do naprawienia.
Tyle na szybko.
Please login or Register to submit your answer