Cóż, kilka dni minęło więc nadszedł czas na opisanie systemu Colibri, którego opis umieściłem TUTAJ.

Co mi się spodobało:
– grafika 😉
– szybkość działania
– porównanie z konkurencją
– statystyki pozycji, słów kluczowych i kilka innych mniejszych rzeczy …

Co mi się nie podoba:
– brak backlinków np z majestica
– drogie (przynajmniej jak na Polską kieszeń)

Tak naprawdę narzędzie w wersji za 19,99USD jest po prostu za drogie w stosunku do tego co oferuje. Jedyną różnicę pomiędzy statystykami, których używam (stat4seo) a colibritool jest możliwość szybkiego obejrzenia konkurencji. Lecz to samo mogę otrzymać w Market Samurai (tylko trzeba się naklikać) czy też w najmniejszym abonamencie MajesticSEO (generowanie pojedynczych raportów tez może być uciążliwe ale jednak jest).

Aktualizacja 14.03.2012

9 marca anulowałem subskrypcję Paypal na płatności do Colibirtool – założone były 1 marca. Tak więc sądziłem, że do 31 marca będe miał w pełni funkcjonalne narzędzie. Nic bardziej mylnego – dziś przyszeł mejl:

Hi Pawel

Nice one! You are monitoring 3 sites with Colibri.

Your daily keywords monitoring has been stopped but we will still keep your data. As soon as you upgrade to a paid plan we will continue checking your keywords positions everyday. Additionally you will get automatic new competitors finding to truly monitor your market which we found people really love. 😉

You have a few days left to test Colibri and then your daily keywords monitoring will be stopped but we will still keep your data. As soon as you upgrade to a paid plan we will continue checking your keywords positions everyday. Additionally you will get automatic new competitors finding to truly monitor your market. 😉

If you ever have any thoughts or questions, please simply hit reply to this email.

No nie chce być wredny ale skoro mam opłacona usługę 19,99USD do końca marca to w mordeczkę powinno to być w pełnej funkcjonalności. To po chusteczkę ja płaciłem ? Dla czyjejś rozrywki ? Kompletnie pozbawione sensu zagranie.

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek - Zgred - pasjonat SEO, staram się zrozumieć czym jest i jak działa SEM oraz UX.

Statystyki indeksowania w Google Search Console

Jeśli analizujesz widoczność strony w Google, to nie pomijaj danych z Google Search Console. W GSC Sprawdzisz, jakie...

WIĘCEJ

Konferencje SEO w Polsce w 2022 roku

Nadchodzące konferencje SEO w Polsce w 2022 roku będą świetną okazją do spotkania się z innymi seowczyniami i...

WIĘCEJ

Ile kosztuje pozycjonowanie, a ile kosztuje SEO?

O tym, jak ważne jest pozycjonowanie, wie dziś niemal każdy właściciel serwisu i sklepu internetowego. Bez pozycjonowania, strona...

WIĘCEJ

Komentarze

  1. Wpis z cyklu szybkie rozkminy 😛 ale fakt trochę mało wniosków. Może to po prostu takie narzędzie 😛

    • Na pewno tak ale jeżeli po 2 tygodniach (prawie) narzędzie staje mi się zbędne … to po co mi one ? To samo mogę wygenerować sobie Market Samurajem tylko troszkę więcej pracy…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Klikając przycisk “Opublikuj komentarz” potwierdzasz, że zapoznałeś się z Regulaminem i akceptujesz jego postanowienia. Będziemy przetwarzać Twoje dane podane w formularzu w celu publikacji komentarza w serwisie. Administratorem Twoich danych osobowych jest SEMGENCE Sp. z o.o. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Kategorie

Najnowsze komentarze

Popularne artykuły