Idąc za przykładem kilku kolegów z branży zajrzałem do Swojego panelu Google Webmaster Tools. A tam w zakładce „inne zasoby” jest … Google Merchant Center.
Pytanie: kiedy to zostanie uruchomione w całości w Polsce ??? Jak widać lada moment będzie można za pomocą narzędzi Google konkurować z innymi właścicielami sklepów – czy to przypadkiem nie jest początek końca porównywarek cenowych ???
Miejmy nadzieję, że nie. Bo byłby to pierwszy taki przypadek, gdzie Google oficjalnie – chociaż bez wyraźnego wskazania – „wycięłoby ” konkurencję…
Zobaczymy czy się to przyjmie
Na pewno się przyjmie, bo skorzystają z tego nowe sklepy i te, które nie chcą płacić prowizji w Allegro czy też opłat w Ceneo. Jest teraz świetny czas na odpalenie sklepu internetowego special pod Google Merchant.. My „Store name”: SEO tanio sprzedam (-;
I zupełnie przypadkowo kilkanaście dni temu wyleciały porównywarki…
Coż za zaskakujący obrót wydarzeń! 😉
Ciekawe jaka będzie mina mojego kolegi właściciela sklepu onlie, który twierdzi po co mu seo jak ma ceneo;)
A teraz ani SEO ani ceneo.
Jak to jaka: bezcenna 😉
Jest ktoś w stanie przybliżyć mi o co chodzi z tym czymś?
tu masz lepiej opisane: http://blog.seo-profi.pl/zakupy-google-porownywarka-google-juz-jest-w-polsce/
ogólnie chodzi o to, że teraz porównywarkę cen będziesz miał w google 🙂
Coraz bardziej niebezpieczny jest ten monopol giganta.
a pamiętam jak jeszcze kilka lat temu, wszyscy się cieszyli że zwiększa się udział G w statystykach bo dzięki temu ubywa pracy (nie trzeba walczyć z wynikami w innych wyszukiwarkach) no tak fajnie daje się sterować wynikami wyszukiwania 🙂
Ogólnie wolę monopol google od monopolu grupy Allegro. Google nie ma polityki ustalania horrendalnie wysokich cen za swoje usługi w przeciwieństwie do Allegro.
… jeszcze nie ma.
Witam
próbuje dodać produkty do Google Merchant Center ale nie wiem
jak czy mógł by mi ktoś pomóc ?
z góry dziękuje i Pozdrawiam
Dzień dobry,
czy Twoim zdaniem wysyłanie w pliku do Google Merchant Center pełnego opisu produktu pod względem seo jest dobrym rozwiązaniem? Chodzi mi o duplicant content.
W systemie sklepowym mam: opis pełny lub brak. Jak daje brak, to w Google Merchant mam informację „Brak zalecanego atrybutu lub jest on nieprawidłowy: description”
Pozdrawiam
To nie ma żadnego wpływu na SEO 🙂 Żadnego.